Thursday, June 24, 2010

Hasil Kerja Aku...

  • Seminggu sebelum berakhirnya cuti sekolah, aku telah menyiapkan hantaran untuk Kak G n Abg Yen... Mereka telah diijabkabulkan pada 20hb Jun baru-baru ini... Tahniah diucapkan kepada kedua mempelai tersebut... Hehehehehe... Tapi mintak maaf la sebab xdapat hadirkan diri bersama... Ngeh3x...










  • Haaaa... Nie lah hasil kerja yang aku buat... Hehehehe... Amacam?? Cantik tak? Walaupun simple tapi aku suka sangat-sangat sbb nampak cantik... Hehehehehe... Tapi malangnya masa aku buat nie aku dalam keadaan xberapa sihat so ni jer lah yang boleh jadi... Huhuhuhu... Mintak maaf la kat Kak G ye kalau xpuas hati dengan gubahan tersebut... Hihihihihihi....


  • Haaa... Nie la dia gambar Kak G n Abg Yen... Hehehehe... ( sory curi gambar ) hihihihi... Moga berkekalan hingga ke akhir hayat ye...

No comments:

Post a Comment